3;dje plats

Eric Saade kom bara på 3:dje plats -__- Menmen det var ju någonting.
Btw låten som vann var ju oxå 7kt bra!
Fast Irland borde abslout ha vunnit jag älskade dom där söta pöjkarna!

Ikväll blir det Finland-Sverige i hockey VM final hoppas Sverige tar hem guldet!
Jo just det vilka fotbolls lag hejar ni på? Jag hejar på Barcelona iaf. Bästa laget iaf enligt mig!

Från fotboll och hockey till dans och Koreanskt svärd! Haha vilket ska jag välja? Så 7kt svårt båda är ju as kul! Eller ska jag kanske ta båda?;)
Haha om inte vill jag ju börja i cross:D
Nu lämnar vi sporten:)

Jag tänkte kolla om någon vet nå bra sida att köpa smycken till min mobil på jag vill ha blingbling
;)



Pussar och kärlek/Jelle♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0