Bieeeeeetch;)

Heeeeey! Sitter hemma och gör ungefär ingenting alls . Är hemma ensam och sjuk, ingen skola imorgon heller.
Fått nästan tusen läxor för att jag gick hem så det blir väll fullt upp ikväll. Men men jag behöver inte göra någon matte läxa om jag inte orkar iallafall, taack !
Haha nästan ett år kvar tills jag fyller igen men vill ha en ny kamera:)
Haha har köpt en ny mössa som det står "seriöst!" på, den var så sjukt snygg så jag var bara tvungen att köpa den ;)
Haha var hos tandläkaren i förrigår och dom gav mej en tid att laga en tand som inte ens kommit upp än ;o
Börjar få hur många finnar som helst :( Men har finnbortagning så hoppas de kommer resultat snart :)
I helgen blir det Minna & Alexandra som slaggar över :D Älskar er tjejor.
Av någon anledning är jag sugen på muffins, hmm kan det vara för att jag såg en film där dom åt muffins nyss? :) Och eftersom jag är sjuk så får jag inte gå ut och handla de heller:(
Ah men nu kommer pappa så jag ska vara social med honom istället .
Pusss / Josefin:)

Skola^^

Sitter i skolan (fängelset) och väntar på att rasten ska ta slut så man får lektion och gå hem snart.
Igår var jag och Alexandra ute hela dagen å chilla runt på bäckby & skälby.
Idag blir det samma sak igen<3
Ne nu ska jag ta och ge natta sin data igen ;PP
bild på bellolito bjuder jag er på, PuSs På Er AlLa;)

RSS 2.0