Girl night(A)

ChaCha snyggon;)
Nu ska jag sova hos en kompis,Moa heter hon.
Guuud så kul vi ska ha och imorgon får ja tandställning:(
Menmen får väll stå ut med det i 2år
Nu webbar iaf Moa med Pontus,och om ni undrar vem Pontus är så är det min kompis(KOMPIS)
Bye ska köpe godis nuu♥ Kyssar


Yes,,

Yippie på onsdag kommer Sofie hem;D
Har saknat henne så häääääääär mycket ju.
Och idag köper hon min present,undrar vad de blir
Jo,förresten jag drömde att hela min klass cyklade härifrån till Kina och vi hade bara kakor och ingen mat;o
Ibland drömmer man konstiga saker men hallå det där var ju extremt.
Nu ska jag iallafall fixa i ordning mej,sen äta och till slut cykla hem till farmor:P
Åh juste jag kanske ska sova hos en kompis oxå,eller om en kompis sover hos mej saK samma ju:D
Men nu hinner jag inte så mycket mer på det här blogg inlägget men jag bjuder på en bild! Kyssar♥


One,two,five,nine?

Jag försöker att räkna grässtrån på gräsmattan nedanför  balkongen,hahah lite omöjligt enligt mej iallafall;)
Jo förresten är det någon som vet vart man kan köpa en söt kigurumi?Typ den här sorten:P Eller något liknande:D
Dom är så sjukt söta så jag måste bara ha en! Ni kanske förstår de?
Haha ska köpa lösnaglar oxå mina är ju såå tunna eftersom jag bitit på dom..
Men nu ska jag fortsätta att räkna Puss på er alla!♥

Cuuuuuuute

Bild påå miig oh Lisa hähähh;)

År?Dagar?Månader?

Cheenaah mitt beeena;)
Häääääär ääär en bild på mig och bästa väääääääännen;*






Viilll ni höra om min dag? Ofc :P
Dayy:Godmorgon baaby! 06.30
Finaly at scool 08.10
Hello Lena^^ 13.30
Hem ljuva hem 16.00
Data nööööööörd! 18.40;P
The end__




Jo just dää,jag ska fiika nuu.

Seeeees !

KYSSAR //JÄÄLEH♥


RSS 2.0