Ohime sama no Akai Bara ♪...

Efter att JAG lyssnade på Ohime sama no Akai Bara har jag bestämt mig för att jobba på en cirkus när jah bli *stor* Hehe tror ni förstår varför om ni lyssnar på den. Här ä en länk http://www.youtube.com/watch?v=rDgQlSqzaas&feature=related :D Enjoy the song.
Bara så ni vet ä Sei upptagen av mig;)
Dä ä han med alla världens färger i håret som spelar bas xD
Mje,haha jag vet inte vad dä ordet betyder men ja brukar skriva dä te alla och allt.
Någon som vill slagga hos mig innan nästa fredah? jag åker te söderbärke 3 veckor då och ni kommer inte kunna nå mig om ni inte kommer dit å hälsar på mig:)
Håller på att spara ut mina naglar,igen.. Jag klippte nästan nyss dom eftersom dom bara går av hela tiden fast jag ska köpa nagelförstärkning. Sitter i min mysiga dräkt nu<3Pussegullgull på er alla/RAINBÅW♥                                                                                        













Bjuder på den här bilden av en Japansk docka förresten.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0