GODmorgon:))

Hhejjsan sötisar:PP
Som ni kanske såg så har Madde gästbloggat lite.
Madde är min älskade fru om ni undrar;))
Som ni såg på bilden så är hon otroligt fin,haha mkt finare än jag ! <3
Har ätit massor av godis t frukost iallafall:)
Sen idag så får vi se vad som händer,lillasyrran ska på kalas hos sin bästis Angelina.
Så jag å Kim bli ensama barn för några timmar:D

Kommer vara mkt uppdateringar idag om jag har fattat de rätt.
Madde ska göra en ny header t mej,it's gonna be wonderful♥
Nu är mamma iväg och handlar present åt Angelina iaf.


Bara sötsaker nu i helgen,t kvällis igår åt jag en skål med glass och cola:))
Och så finns det en skål nästan full med godis:P
Slut på morgonens första inlägg;)
Puss & mer jag älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0